tisdag 14 juli 2009


tjao
steg upp vid 1tiden idag och började städa direkt. De tog 3timmar ungefär. Jag känner mig riktigt duktigt! Jag tvättade tillochmed alla mina fönster! Sen sågade jag mitt bord så de blev kortare, så nu ser de bättre ut. Så nu har jag äntligen ett redigt rum, och jag ska försöka hålla det så också. Någon dag måste jag fara och ta ut lite bilder att hänga på väggen så de blir lite mer hemtrevligt, sen ska jag fara och köpa en byrå till alla mina saker som ligger hur som hellst eftersom jag inte har någon ställe att sätta sakerna på. Då ska jag även kasta ut mina två småbord som jag verkligen inte behöver till något! Någon som känner att de vill ha ett?
Sen måste jag fara och shoppa snart också, behöver lite nya kläder till skolan, jag behöver verkligen ett par jeans. Men de är iaf mina planer för imorgon.

Ikväll tror jag att jag far till sophie, har inte sett henne på evigheter. Men nu ska jag sätta på lite musik och spela lite poker. Vi hörs, hejdåå!

jag vill ha bra vääääääder! jag har börjat bli värsta blekisen

Inga kommentarer: