måndag 13 juli 2009


jag ska börja ta bloggandet seriöst, jag ska byta utseénde på den också bara jag hinner och orkar. Kanske blir inatt efter jag möblerat om och fixat mig ett bord ist för att ha datorn i sängen. Man märker på min lilla älskling att den inte tycker om att vara här i sängen med mig.
Jag tror det var på tisdagen om jag inte har fel, så var vi till föglö jag kimmi ida och sophie, de var jävla trevligt med lite öl och bastu badande. Men ett stort - till föglö för deras taxi!

På torsdagen var jag till mariebad, det var väldigt skönt och avslappnande att plaska runt där. Bubbelpoolen är alltid de bästa. Kimmi, Ida och Amanda var mitt sällskap.
Sen på fredagen bar det iväg jättetidigt till kastelholm, där var det någon gustav vasa marknad. Iaf så skulle jag k & i jobba. Lite komiskt var det ju när vi även måste bära sånadärna gammaldags kläder. Min outfit var en potatissäck. Kimberlys var en lucia klänning och idas ett gardintyg grejj. hehe
Sen på fredags kvällen for jag, ida och sophie med hanna till bejje. Karin var även där.
Lördagen vart de först jobb, som en liten belöning sen fick vi var sin kall cider! Skitgott, med tanke på att jag brukar hata såndärna söta drycker! Lördagskvällen for jag på middag till Amanda, sen spelade vi lite ölspel, sen bar det in till stan sen hammarland.
Och idag, har jag inte gjort mycket. Har städat lite, men de borde städas ännu lite mer. Sen har jag även målat mitt bord svart. Jag är en händig kvinna, haha!


Det är skönt, för just nu älskar jag verkligen livet. Och som markus krunegård sjunger, hela världen är så underbar!
tack och hej. Kanske skriver något kul ikväll när jag kommer hem. Hejåå!

Vi ska även säga grattis till min älskade kusin som fyller år idag! :)

Inga kommentarer: