söndag 28 juni 2009

jag är glad. hehe Jag har haft väldigt trevligt dom senaste dagarna. Jag har solat massor också, så nu är jag brun! Lite bränd också.. inte så bra. Meen iaf på fredagen var jag hos jg med maeva och andra. Trevligt, och på lördagen bar de av till en ö med jg maeva melinda sop but och gurra. Jävlars vad roligt det var, och de måste göras om. Jag simmade tillochmed. Jag vet inte riktigt vad det har blivit av med mig, förrut älskade jag att simma och nu hatar jag det. Men jag ska försöka bli mindre badkruka!
Idag var jag först med ida och kimmi till båtnabben, låg där och stekte! Sen bar de av ut och äta med min morbror. Sen har jag gått runt på stan med I&K, gjort ingenting, ganska trevligt det med.

Sitter just nu och spelar poker, fyhelvete vad dåligt de går!!11111 usch va arg jag blir. Men nu ska jag försöka få turen på min sida och vinna lite money. hejs!

ge mig en kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på!

Inga kommentarer: